Diskuse

Dědeček

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J76a20n 27M88a41r88e51k

8. 4. 2021 19:10

Pane Hrdlička, já to mněl horší. Před nedávnem, při mé návštěvě staré vlasti jsem se ptal jedné mladé maminky na cestu, už si nepamatuji kam. Její malý synek se jí potom zeptal: "Mami, co chtěl ten dědek?" Maminka se ropadávala do země rozpaky. Já jsem se rozesmál a ujistil mladou maminku, že chce li znát pravdu, at se zeptá dětí. Snad jsem ji trochu uklidnil. Děti jsou neuvěřitelně upřímné.

0 0
možnosti

Ano, pane Marku, souhlasím s vámi, ale člověk se někdy zapotí :-)

0 0
možnosti

Tak napsáno, že jsem tam seděl a prožíval za vás;-D. Kdysi jsem prožil cosi podobného v kupé vlaku směrem na Plzeň, taky jsem byl předmětem přezkumu staršího a velmi mluvného batolete, ale vydržel jsem a začal jsem odpovídat na jeho dotazy o plešatém dědečkovi, kupé se náramně bavilo, ostatně já též...R^;-D

0 0
možnosti

Rád na tu situaci vzpomínám, ale tehdy jsem si tedy užil. Vy jste byl, zdá se, mnohem statečnější :-)

0 0
možnosti
Foto

Klídek, můj táta byl skoro plešatý a po třicítce mu zbytek vlasů zbělel, už v pětatřiceti ho občas někdo považoval za mého dědečka.

Dnes může dojít i na opačné faux pas, kdy si člověk není jistý, jestli "ten typický děda" s dcerou a vnukem není náhodou otec se svojí manželkou a synem.

Berte to s humorem, pro studenty jsme stejně věková kategorie "něco mezi čtyřiceti a smrtí".

1 0
možnosti

J60a78n 85M61a81r83e34k

8. 4. 2021 20:32

Anebo v předkremačním stadiu

1 0
možnosti

Můj před lety cca tříletý vnuk oslovil paní v "devítce" (tramvaj v Praze) - dědo (jako já), ta paní je ňáká tlustá ... Paní to nerozhodilo - jen dodala - chlapečku, správně, protože na rozdíl od Tebe pěkně papám ...

2 0
možnosti

To chce holt talent... :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Vítejte v klubu. Blogerů i dědečků.

2 0
možnosti

Náhodou, mně (tehdy 72) v autobuse oslovil tak pětiletý výřečný hošík, cestoval s maminkou a asi neměli taťku - a zeptal se jestli nechci být jeho táta. Když jsem byl proti a prohlásil - tak max. děda - hned k všeobecnému veselí okolí - souhlasil:-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS