Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přestože převládají fanynky, také já se za fanoušky připojuji s pochvalou. Nejen za krásný příběh, ale i za krásnou češtinu.

0 0
možnosti
MH

Pane kolego, moc jste mě potěšil. Srdečně zdravím!

1 0
možnosti
JK

J56a94n 50K40a24r19a90s40e75k

21. 9. 2023 12:17

ja sem 100% ocekaval nasledujici konec toho vypraveni:

.... Poté jsem se, zadumaný a s rukama v kapsách .... 'a kruci, kde mam penezenku? ....'

0 0
možnosti
MH

Díky za zajímavé zakončení, skvělý nápad, tohle ale - naštěstí - nebyl ten případ

0 0
možnosti
IL

I16v63a91n27a 15L94a19n93c68e

21. 9. 2023 12:15

Daniela je krásné jméno a pro vílu se hodí. Napsal jste to poeticky krásně

2 0
možnosti
MH

Paní Ivano, moc děkuju, potěšila jste mě. Mějte se fajn.

0 0
možnosti
Foto

Vybral jste pro tu vílu přiléhavé jméno. Stejně by se hodilo třeba jméno Viola. Já jsem (občas) ne víla, ale princezna, a k té se moje jméno taky hodí, myslím si. Stejně jako se k princezně hodí jméno Krasomila. Co myslíte Vy?

0 0
možnosti
MH

Děkuju za námět, Viola pro vílu je fajn; Krasomila pro princeznu se mi zdá trochu zastaralé... Srdečné pozdravy!

1 0
možnosti
Foto

I já držím palce. A nejen jí, ale i Vám. Krásně se mi to při ranní kávě četlo

0 0
možnosti
MH

Díky moc! Mějte se fajn

1 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 29,98
  • Průměrná čtenost 905x
Jsem VŠ učitel. V posledních letech se zabývám i uměleckou prózou (novela Riita 2020, Ozvěny z hlubin času 2021). Hodlám prezentovat (humoristické) povídky, črty, postřehy z cest, fejetony. Přeju hezké počtení.